دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود Internet Download Manager v6.20 Build 5 Final Retail – مدیریت قدرتمند دانلود

 

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجرها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

دانلود AI Roboform Enterprise v7.9.8.5 – مدیریت پسوردها در صفحات وب

 

AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AI Roboform:

- به خاطر سپردن تمام پسوردهای شما و به صورت اتوماتیک لاگین شدن

- امکان ذخیره پسوردها در مرورگر

- توانایی ذخیره پسوردها به صورت کدگذاری

- قابلیت مدیریت بر رمزهای عبور

- قابلیت ذخیره سازی اطلاعات به کمک نرم افزار

- مدیریت رمزهای عبور

- توانایی وارد نمودن اطلاعات شخصی

- بازیابی و چاپ پسوردها

- قابلیت به روز رسانی پسوردها در کامپیوتر دیگر

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

دانلود نسخه جدید مرورگر هوشمند و سریع Mozilla Firefox v28.0 Final

 

ورژن 28 نهایی مرورگر مطرح فایرفاکس محصول کمپانی Mozilla دقایقی پیش منتشر شد.

Mozilla Firefox مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Netscape است که در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس شرکت موزیلا محبوبیت خود را مدیون کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera است زیرا امکانات این مرورگر از قبیل امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند.

Doostiha.IR

برخی ویژگی های اصلی موزیلا فایرفاکس:

- اضافه شدن افزونه One Time

- اضافه شدن نوار جستجوی توییتر Twitter

- اولویت بندی جدید برای تقاضا در بازشدن زبانه های جدید

 

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

پخش رادیوهای آنلاین با RarmaRadio 2.50

 

RarmaRadio نام یک نرم افزار جالب است که به وسیله آن می توان به رادیوهایی که از سرتاسر جهان پخش می شوند گوش داد و حتی آن ها را ذخیره نمود . هنگامی که به ایستگاه رادیویی مورد علاقه تان گوش می دهید تنها کافیست تا یک دکمه را فشار داده تا هر آنچه در حال پخش است ضبط شود . این برنامه امکان پخش ایستگاه های رادیویی به صورت تصادفی را داراست . شما همچنین خواهید توانست شبکه های مورد علاقه خود را به لیست اضافه نموده و یا آنهایی را که نمی خواهید به سادگی حذف نمایید . با RarmaRadio می توانید بدون هیچ محدودیتی به هزاران ایستگاه رادیویی که نسخه اینترنتی نیز دارند دسترسی پیدا کنید .

 

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.16428

'

 

Internet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

 

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7

 

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 دانلود در ادامه...

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد